En prinsessas dagbok !

Söndag idag. Helgen har dock varit svajnigt trevlig. Varit med en massa trevliga och underbara vänner. Dock märktes det att de var fredagen den 13, hmm. Ja jag vet inte vad de var som var fel. Men något var de då, men jaja. Lördag var allt som vanligt igen :) Var i kanis igår hade jätte trevligt. Hoppades dock att Lovisa sku dyka upp under kvällen, men he gjord hon inte tyvärr. Och hatar att inte ha pengar på telefonen, kan ju aldrig få tag på ngn. Var med, emelie, ellen, linda, pigge, david, ja och alla andra som var där. Linnea och Tobbe kom, så nu fick ja då träffa han och se att han faktiskt fanns på riktigt :) hehe. Men de var kul, helt klart godkänd ! Idag kom Linnea, käka glass och så. Gick till mormor och har sett mysteriet på greveholm hela dagen :) Nu är jag då hemma och ser tv. Snart är de KIRUNAFESTIVALEN ! He ska bli en favorit i repris, eller hur lovisa ? ;) Iveckan vet jag då inte vad som händer. Chilla och ta de lungt antar jag. Midsommar nästa helg, undra vad det blir. Skulle ha varit soft att typ chilla, grilla och sånt med alla underbara vänner. Kanske typ sitta i forsen på dan. Hoppas att det blir fiiining väder iaf, då blir de alltid bra :)



De bästa jag vet ! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0