Jag har inga alkoholproblem. Jag dricker. Jag blir full. Jag däckar. Inga problem!




Idag är de dagen K alltså, drar idag, jag och 4 till. Ja Lovisa vi är full bil !
Men vem den 5 är kommer du få se, då de bär av!
Nu är du så nyfiken så du snart spricker.
Nej, jag har inte glömt Köörven !
En karusell går fint de me!
ROCK AWAY!






En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter
bredvid dig och säger;
"VI strulade till det!" 


 
Det handlar om att hålla andan när man är djupt under vattenytan.
Då det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar kan inte rädda dig.
Det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilarna susar fram på motorvägen.

Det handlar om att överleva när världen försöker krossa dig.



När jag tänker på dig vill jag spy, du ger mig avsmak ! Kan fan inte fatta vad du har blivit ! Tror du står högt överalla andra, men du har bara blivit en liten jävla bratt. Jag tänker bög. Du har nu blivit de du sa att du hatade, de du sa att du aldrig skulle bli, de som du snackade om. Du har blivit exakt de som du aldrig skulle bli. Du är så jävla fake. Du har gått emot dina egna ord och de är så jävla tragiskt. Dubbelmoral. Så jävla sjukt att du inte fattar de sen. Efter idag, så kommer jag aldrig mer ha något att göra med dig, ingenting som håller mig kvar. Besvikelse av att du kunde bli den du nu är.


Kommentarer
Kisse

Ellen kan du uppdatera din blogg någon himla gång? ;)

2008-07-12 @ 14:39:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0