Ingenting kunde ha blivit bättre, jag är helnöjd !

Examens veckan är nu slut, men fy fan vad jag hade kul. Ja finns väl inte mkt att säga om de, ni fattar ju själv. Piteå, byn, piteå, byn, ja det har varit himla svängit. Varit med en massa underbara människor som jag verkligen tycker om. Det kunde nog inte bli bättre enligt min mening. Spelat kubb, solat, varit i forsen :) Ja det var en alldeles perfekt vecka ! Åhh, jag blir så lycklig. Att kunna vara överallt med sina kompisar, och vart vi än varit har de bara varit helt skiit bra folk, överallt. Det känns så jävla otroligt bra att det inte är sant. Menmen, nu är de 355dagar kvar tills de bli en likadan vecka igen, och just nu kan jag inte göra annat än att bara se framemot den och önska att den blir lika perfekt som den var iår och att jag är lika lycklig som nu.

Ni är helt underbara ! ♥




Idag är det Tisdag, och ja vad ska man säga, hoppas att vacker vädret kommer tillbaka snart, saknar de. Idag har det varit full gång hela tiden typ. Ellen ringde och väckte mig, for till affärn och drack kaffe med henne, sen bjöd hon mig på lunch. Käkade på tresco :) Mumma !  Sen så träffa jag Lovisa. Gick sen in på kiosken och sku träffa Emelie, hade en liten sak till henne, träffade Linda och Sara också :) Sen drog jag och maami och drack kaffe hos tova. Drog ner på byn, for till jennifer och var med henne. Några kom och sku kolla på hennes lägenhet och ja, hmm. Sen bjöd hon mig på käk hemma hos henne, goo spagetthi och köttfärssås, mums var de. Sen så for jag till Ellen, och jag hon och Fanny drog ut i naturen, haha. Selholmen och shit. Sen bar de av lite på byn. Emelie körde oss till kanis, kollade lite fotboll och så. Sen hämta Emelie oss, hon var med Pigge och Skirre. Ellen drog hem, vi gled. Innan jag tillsist lämnade Emelie och Skirre utan för oss, så att dom kunde byta däck på hennes bil. Jaa det var då dagen i korta drag. Men jag har då haft en hel sköön dag iaf, och det gör ju ingenting. Planerna för helgen är många som vanligt, men vad gör man med alla bollar i luften, om inte kasta dom och se vilken eller vilka man tillslut fångar.




• Happy summer time ! yeeah yeeah yeeah ! ;D





Sen har jag bara en sista sak att säga dig ! Du är ett jävla as, och jag lovar dig att du kommer fan inte undan. Sånna som du borde ju fan ruttna i helvetet. Det kommer inte bli kul det kan jag lova det med all säkerhet ! Hata är ett starkt ord, men jag verkligen HATAR DIG ! MÅ DU FÖRFAN BRINNA !


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0