Varför skruvar man ner volymen på bilradion när man inte riktigt hittar?

Tordag idag : Jaase. Sov hos Karlssons Bergmans inatt, vaknade och for å läkarstatioen. Problem med öronen, och guu så rätt jag hade. Vänster trumhinna, spräckt. Höger öra, där de rinner blod och skit från, snart spräckt. Och allt är Emelies fel, haha, jag säger bara pils och VRÅÅÅÅL, det orsakade detta. Haha. Har dock fått medecin nu så det ska väl lösa sig, iaf en månad sen blir det väl tillbaka som vanligt. Ajja, thats life. Sen har jag kollat lite tv, och sovit en stund vart så trött. Följde sööötinglovisa på kommunen också en sväng, sku ha papper om lägenheter, man vet aldrig vad hon har i kikaren ;) Nu sitter jag och kollar tv, ska snart dra till piteå ska kolla på en liten pilsnerbil, hehe :)

Och igår var jag med Emelie, lovisa, Linda, pigge, ja och en massa mer, var goode mkt folk på kiosken där i slute, haha :) menmen så kan det gå.


Tur att man kan säga jävligt mkt och sen inte hålla de, typ. Ja jag vet inte goode jävla mkt snack men inte fan blir det mer av de. Jaase, vi ser ju.



12dagar kvar till kirunafestivalen, längtar som ett jävla sviiin ! Fy fan, he blir en favorit i repris det kan jag garanterat looova. Men iår är det fler folk som ska hänga på, som det låter nu iaf. KUL som fan. Ihelgen dock så, blir de kanske att följa med Lovisa och Sorkarn till Jokkmokk, eller så sku dom till kalix, ja man vet it. Men lördag har vi tänkt ha pils och brännbollsyra här oppa bojn. ALLA som vill får vara med, ta med er pils bara. Det blir nog svajnigt kul. Antar att vi ska vara på Älvåkra eller nå dylikt. Men he kan väl inte bli mer än asigt roligt. Menmen, skriver nog mer sen får vi se hur det blir med ASbilen ;) 




Wonderbart







Kommentarer
Kisse

SATAN I JÄVULNNNNNN SÅ KUL HEJN KOMMER BLI!!!!! ;);););)

2008-06-13 @ 14:52:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0