Värdsligt nu, värdsliga minnen.

Onsdag idag, hmm, ja vaknade. Sötskallen Lovisa ringde och hörde vad jag gjorde. Stackarn satt och hade sviiin lång håltimme, och visste inte vad hon skulle ta sig till. Sen skola och sånt. Kom hem och så, drog till mormor och käka grillat, MUMS ! :D Körde lite bil och träffade Lovisa och Erica en sväng, dom hade varit på korpen. Dom sku ha med mig, men nja, fan inte denna gången. Men sen, hehe. Ja dom är duktiga dom, man borde jobba på sommar figuren själv men ja det vette fan, är ju så jobbigt. haha. Jaase, hmm, sitter och funderar vad fan man sku ha gjort med sitt hår, hmm. Ja men Linnea sku komma förbi på fredag, så då får vi kirra nå ;D Har spela GH också idag, himlars he är kul. Vi ska laana det på fredag, haha ! Då jeklarns. Hälsade på Babe Ellen Öberg ikweel också, hon och Kristoffer, såg star wars, och hade intima lekar med varandra. Men det kan inte hjälpas :) Dom sviiiker dock på lördag, fast dom ska vara med, bra det iaf ! Jag ska fara till henne då hon sover och spööa henne, moha ! Ja för tyysan har ju hunnit med slutet på ett känn och klämm party också  ! hehe. Så var det med det ja.

Och så ska jag ju med Jennifer till Piteå på fredag ! MYYYS ! Shoppa, umgås. Fast synd bara att det blir lite sent, men vi hinner. För vi vet att Gina har det vi letar ;) Kanske att vi hittar på något på kvällen med.
Saaknar dig gummii !




Undra om det kan komma att bli som förr, typ lika roligt. Vi hade alltid kul. Jag vet inte vi som bara tappa kontakten, liksom. Det var goode fel åde. Men knasiga ideer, men varför kan man då fan inte se, och inte fatta nå. Det kanske var lääge ? Vet inte vad jag riktigt ska göra. Men ja, det är svårt. Fy fan, kul hade vi, saknar dig ! ♥
Ehh, var det typ kärleks !? - How Knows, before its to late ?




image1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0