"Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!"

Om alla bara kunde hålla käften för en liten liten stund, om alla då bara skulle stanna upp och lyssna på tystnaden. Schhyy.. Ta ett djupt andetag och behålla den känslan av att inte tänka alls, inte på något eller någon. Om alla skulle stanna upp, och känna känslan av att alla är tysta.. Bara för en stund, låta alla fördommar,  allt hat, allt bara försvinna en liten liten stund. Skulle de vara så hemsk ? Skulle de bli kunna bli värre ?


De är i dessa tiden jag verkligen uppskattar en riktig vän, vi behöver inte prata med varandra då du inte är här. Vi har inte pratat på länge, så du vet ingenting, men jag vet att du känner, jag vet att du kommer förstå. Jag vet ändå alltid att du finns vid min sida. Jag saknar dig så oerhört  mycket, du är min allra bästa vän. Du betyder mycket för mig, du är mig lilla slyna och jag kan verkligen säga att jag älskar dig ! ♥




En Ellen, en helt vanlig fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0