"Bara ett ställe!"

Ja finns någon som är sämre än att skriva blogg än jag, de vette fan. Är äckligt slö på att upptadera, blir bara om jag måste lätta mitt hjärta. Men nu hade jag bara tänkt skriva för att (: haha.

Sitter ute och lyssar musik de de vackra vädret, och min underbara älskling skruvar i bilen här på gården. Katterna springer här runt runt på gården, så himla snygga ! Har varit och hämta lite saker i lägenheten och så, tex, tv-spelet ;)
Har även varit och handlat, blir kräftskiva ikweel och nån pils, med Elin och Jonte, fast Oskar och Jonte ska äta korv coh potatis, haha.  Sen kommer de säkert någon mer, antagligen Bergvall, och nån sånn typ, haha :P Sen vad de blir av denna vackra eftermiddag och kväll får vi se, men de blir säkert skit bra  :)




Nästa torsdag..

Jag älskar dig
Ellen Hällgren Oskar Lunberg
8 november 2008



Kommentarer
ellen (blivande mamma)

hihi javisst ska vi komma och mysa när hon bestämmer sig för att komma ut:) hur har du det nu för tiden? pussssss

2009-08-11 @ 17:05:05
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Johanna Stenvall

Nej ingenting handlar om dig..

Du är inte min vän, därför gjorde inte du mig besviken igår, det här har ingenting med dig att göra, det här har med någon annan att göra.. så du behöver inte oroa dig eller spekulera kring det..

2009-09-12 @ 15:19:24
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Johanna

helt klart.. men nu vet du

2009-09-14 @ 20:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0