"Du är inte full om du kan ligga ner på golvet utan att hålla i dig."

Äntligen helg, grymt sköönt (: Idag har varit en slapp och sköön dag. Började skolan halv 11, kom till hotellet, drack kaffe, och satt och surra med Fröken Kärran, Karl och Jimmy. Sen for jag oh karl och skulle tvätta bil, men de var så jävla mycket kö, så vi sköt upp de. Sen till skolsyster för att göra örontest grejjs, klarade mig ganska bra, men har ju haft rör i öronen då jag var mindre än jag är nu alltså, haha. Har massa ärr i örona eller nå skit. Menmen, jag hör ju vad jag vill höra iaf (: Sen tillbaka på hotellet, satt och surra med samma människor som förr, Jompa kom dit, Kärran har ju haft han i skolan förr, så de vart mer kaffe och surr. Sen gjorde jag och Karl ett nytt försök att tvätta bilen och denna gång gick de bättre :) Men de var en massa skoter nördar som var i vägen, men dom flytta sig då sån tur var, haha. Dock då jag skulle spola av bilen så, vart Karl blöt ! haha, de var inte med flit ! haha ! Sen tillbaka till hotellt, till Kärran, Jompa och Jimmy. Kaffe och surr, sen så skjutsade Fröken hem mig för hon skulle ju ändå åt samma håll.

.. Så nu sitter jag här och inväntar kvällen, de blir som så att jag ska göra kycklingtacos, och Emelie Lundkvist kommer hit och vi ska käka och dricka vin :D Tror de blir jävulst bra, Elin och Amanda skulle kika förbi också tror jag, och kanske att Anna kommer över, om hon vill (: Om de blir att bara sitta här eller inte de vet jag inte, de får kvällen utvisa, men hur som helst så ska de bli jättre trevigt tycker jag.

.. Jag och Emelie har ju börjat umgås igen, efter ett ganska bra tag, och de är nog hennes förtjänst egentligen, men de är väldigt trevligt, vi har inte varit ovänner, men de har som bara inte blivit och de har kännts tråkigt, men nu är vi back in the old times. Känns jätte bra, vi har himla kul tillsammans så känns bra att vi umgås igen. Gammal vänskap rostar aldrig, de är ett som är säkert, iaf inte om de är äkta vänskap !


 




Du vackra kvinna! Vi får inte glömma att komma ihåg varandra!
Låt oss skåla för oss..
För männen som har oss, förlorarna som hade oss, och dom lyckliga som vill träffa oss.
du räknas som en av dom vackraste bland mina vänninor. ♥


Kommentarer
Lovisa :)

Vad roligt att ni har börjat umgås igen :)

2009-03-27 @ 15:06:36
URL: http://kisseee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0