"Varför är du så kräsen, när inte jag är det?"

Har sovit som en jävla ja jag vet it vad, inte nå bra iaf, har vakna och somna och ja så håller de på. Är helt död nu, och klockan är ju för tusan mycket. Solen skiner ju då, och de är ju skönt, om man nu orkar ut ens.. Är grymt sugen på kaffe, om de skulle kunna pigga upp, men jag har inge maito, typiskt ! Får se om jag kanske går över och dricker en kopp med Anna (: Annars så saknar jag min kärlek som tusan, borta två veckor i sträck, de är skit jobbigt, men de måste ju gå så, man får tänka posetivt så mycket som de nu går. Idag blir de troligtvis middag med Anna och Pojk, korvstroganoff och ris, mumma ! Nykter i lördag, skönt som fan, ska fan vara nykter jämt hela tiden, man missar ju ändå it nå som ändå händer varje helg eller kommer hända, oftast är de ju samma sak. Men då är de ju om man står emot grupptrycket, haha.


 

Ska någonsin karusellen ta slut ? Vad är de som är så himla svårt att förstå, ja man blir så less..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0