"-Statistiken om mental hälsa säger att en person av tio lider av någon sorts mental sjukdom. Tänk då på nio av dina vänner. Om de är helt okej, så kan det vara du!"

Åter igen fredag, jase. Skola idag, endast två lektioner, och hädanefter bara en lektion fredagar goode skönt. Kom hem efter skolan och till min fasa har inte tvätten torkat ännu, tur att jag var så dum att jag inte hängde ut den, då hade den ju varit torr helst i förrgår. Menmen, sånt som händer. Mathilda har varit här och försöker få mig knall. Jäkla. Vi har varit en sväng hos Lofisa, och sen så for vi till Mathildas mormor och morfar, och lekte lite med, Maja och Ella, vilka sockertopps ungar (: Glidit lite ragg och sen åter hemma. Väntar nu på att hojna ska komma ner på byn igen, men när de blir vet man ju aldrig !

Sen vad som händer ikväll återstår att se, får ju se vad dom här har tänkt, kanske man hakar på och håller dom lite sällskap (: Men nu ska jag dricka en kaffe kopp till och kanske käka de låter bra de !





HEJDÅ !


Kommentarer
welin

Du ska bara veta så jäkla duktig jag är idag, jag har nästan gjort klart vårat alkoholjobb :)

2009-05-26 @ 14:36:19
URL: http://weeelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0