"-Varför ska jag lyssna då ändå ingen säger nå vettigt?"

Igår så fick jag ett mess av Jim som frågade om jag skulle med till han och grilla öl och dricka mat, så de var bara att he sig ut, så kom, han, Peder och Anneli och hämta upp mig. Väl droppade de in mer och mer människor, he vart jävla folkat (: Man kunde ha trott att de var nyår med alla folköl som  smällde så högt och i elden ! Bra ide om man ska rensa en eldstad, haha, all jävla brinnande vet flög ju ut överallt och på Smigger huv, de var kul (:
Kommer lite bilder här..





Och idag har jag tvättat hela dagen hos Oskar men nu är tvättlinorna fulla, så de blir att vänta tills imorrn med att fortsätta. Jennifer har varit förbi en sväng och vi har surra och så. Blir att sova hos älsk inatt, alla kläder är ju på tvättlinan och så ska jag försätta polimasa på här imorrn, så de känndes lika bra de. Har gjort min special go mat idag, mumma vart de.
Nä nu ska jag kolla på Höstlegender på tv4film (:


Älskar dig gubben min ! <3

Byebyebye !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0