"-Påsken påsken påsken !"

Jag är sämst på att blogga, jag vet, förlåt mig. Men ge inte upp hoppet, tänka lägga in nå bilder på hallen och även magen såklart (: I veckan har vi även fixa sängarna, och skötbord, och sängkläder, och halva sovrummet är klart. Bara halva golvet kvar, och en fond vägg, sen kan vi flytta in ! (; JAaah, längtar som tusan ! (:

   

V.21

  

V.22
 



Gubben har farit nu också, usch och fyy !
Iaf, har ingen bil i veckan och inga pengar på telefonen, fast internet har jag nog. Men så att alla vet, så ni får höra av mig så jag slipper sitta här hemma själv hela veckan !


Sen vad ska man göra ikväll då !? Jäkla tråkigt allt vart, helt ensamt, såklart har jag ju mina älskade små i magen, som sparkas riktigt ordentligt nu, och de kan dom gärna fortsätta med, de är så himla mysigt, och känns mindre ensam faktiskt (:



Kommentarer
Malin - Viggos mamma

huvva vacker magen!



jag beställde halsbandet från www.butikstylish.se

hoppas du mår bra!

kram

2010-04-06 @ 16:09:44
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Lovisa

snygg jävla ellen ;)

2010-04-09 @ 10:17:04
URL: http://kisseee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0