"-Baka baka liten kaka !"

Glömde ju naturligtvis kameran igår, så vart inga bilder på go maten ! Men gud vad gott de va, grillad kycklig och fläskfille, hasselbackspotatis, sparris inlindad i lufttorkad skinka, svampsås m färska champinjoner och till de en himla go sallad, med majs, kidney bönor, gurka, tomat, fetaost i olja, crispsallad. Till efterrätt blev de, varma päron, med mintchoklad och glass. Ja ni kan ju tänka er vad gott !

Sen på kvällen då vi var hemma och skulle se pirate of caribien, 3an - så smällde jag i mig, en stor fruktsallad melon, mango och blodapelsin ! Fruk är så himla himla jätte gott ! (:

 
Nu bakar jag en sverige kaka iaf, och eftersom att formen jag köpt var lite större än vad dom sa i reseptet, tänkte jag att jag skulle he lite mer bakpulver bara, så skulle den bli lite tjockare, haha ! Nu håller den på att svämma över formen, men vi får se hur den blir, tror den kan bli lika god iaf (: Brukar aldrig baka, men tror jag ska våga mig på de mer. Nu ska jag kolla till kakan, sen får ni se om de kommer ut en kort där kakan ser ut för nå eller om de vart bara pannkaka av allt !


Återkommer, ha en bra dag ! (:



Kommentarer
Johanna :)

Gott hurreduh :)

2010-02-20 @ 23:16:31
URL: http://kwinna.blogg.se/
Elin

Tack så mycket för din fina kommentar! Jag hör av mig någon dag framöver, känns bara jobbigt nu! :/

2010-02-21 @ 21:23:16
URL: http://weeelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0