"-De närmar sig ett slut, de kommer bli färdigt snart, och eftersom !"

Ja, nu har jag ju inge internet hemma förrens på måndag då gubben kommer hem, så därför de blir dåligt med
uppdateringar, ni får förlåta mig för de (:

Har iaf hämtat tapeterna till hallen, nu återstår bara att få någon som kan tapetsera, eller så blir de sen då gubben kommer hem, för jag vågar mig verkligen inte på att försöka själv ! Dom säger de är lätt, men nej jag är alldeles för osäker på mig själv som vanligt, tror aldrig jag klarar nå, haha. Oskar blir tokig på mig för att jag aldrig tror jag klarar av nått själv. Måste bli bättre på att tro på mig själv antar jag, får jobba på de (: Hm, tapeter var de ja, tror de kommer bli himla bra faktiskt, längtar tills de blir tapetserat så man kan ställa in möbler och sånt.
Sen toan börjar närma sig att bli klar också, nu ska de dom gjutit, eller vad dom nu gjort, de ska då torka iaf, i typ en vecka sen ska dom väl fortsätta antar jag. Golvet i hallen är nu iaf lagt och klart, och som sagt bilder blir sen då jag har internet hemma och min dator. Gubben har låna den för att hans, hmm, ja den har gått sönder kan man säga (: haha.

Ja nu är jag hos mamma, ska dricka lite mer kaffe sen ska jag bege mig hem och ja, it göra nå vett (: Kanske fika en liten arraksboll (: Det var allt för mig just nu iaf.

Och ännu har jag inte kännt nå i magen, tror jag då inte iaf, himla jag börjar bli otålig, men de kommer väl snart (: Sen väntar ju ultraljudet som närmar sig med stormsteg ! Vi längtar massor !


Jävla skit blogg, de går ju inte att ha mellanrum, alltså olika stycken ! så nu fick de bli såhär.


Kommentarer
Ida

Ja visst blir man, ja älskar den verkligen :D

2010-02-13 @ 17:44:40
URL: http://elfvin.blogg.se/
Anonym

hej ;) det blev ju aldrig älvsbyn igår..! så du vet varför jag aldrig ringde :) har slut pengar dessutom.



puss :D

2010-02-14 @ 16:15:11
URL: http://mlisOrd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0