"-Den största skillnaden på pojkar och män är kostnaden på deras leksaker !"

Svar till Anonym om Dagen !: är det du som bakat den fina tårtan? :)

Svar: De är faktiskt Oskar som gjort tårtan, och alldeles själv också, från att handla ingredienserna till de slutliga resultatet ! (:


Igår just då jag slängde iväg de sista inlägget så ropade Oskar uppifrån - att, ta fram fikat, Lars och Evelina kommer nu !! Så de gjorde jag (: Så vi fikade och satt och surrade ett tag, himla trevligt med lite kvällsfrämmande innan man gjorde kvällen, kul att ni kom (:
Sen finns de massa fika kvar så om någon känner sig sugen så, kom och fika vettja ! (:


Och nu har vi varit hos Oskars mormor och druckit kaffe och fikat lite, så efter att hajna har släppt ut, kjells och ingers hundar så ska vi på öbergs och beställa taperter ! Sen är jag fri för dagen, så hör av er om ni har lust ! (:



Kommentarer
mli

hej ;) det var jag som frågade om tårtan. jag råkade visst bli anonym ;) Puss!

2010-02-09 @ 09:14:43
URL: http://mlisord.blogspot.com
Anonym

Såg de sen (: så de kan bli, himla. Puss

2010-02-11 @ 16:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0