"-Fördelen med att vara klok är att man kan spela dum. Motsatsen är betydligt svårare."

Snart helg igen ! Himlarns också att veckorna går så himla fort är ju helt otroligt, sommaren är nog inte så långt bora om man tänker så (: Är väldigt lycklig nu iaf, har inte spytt något på hela dagen och se är hur skönt som helst.

I hallen och i toan byggs de iaf, och hoppas att golvet i hallen blir klart snart, kanske idag, kanske inte, vet inte riktigt vad dom håller på med, men vett no ska de bli bra (: Idag så vet jag inte vad man skulle hitta på, så vill någon höra av sig så är de bara göra de, kan jag bjuda på kaffe om inte annat ! (:
Nu sitter jag och funderar om jag skulle gå och äta mig en blodapelsin, de gör jag nog !

En Ellen idag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0