"-Ibland tror jag själv att då jag läser smarta saker, att jag själv kommit på dom, eftersom jag just exakt tänkte de jag just läste !"

Gårdagen vart då så himla lyckat, och lång faktiskt. På dagen och in på eftermiddag spenderade jag med babyboom här på byn, Ellen Öberg, Holly, Lina Lundberg, Wilma, Linda Lindgren, Anton, Evelina Mattsson, Malin Jakobsson, Hilda Öberg - Det var väldigt trevligt, borde verkligen göras om ! Tack för dagen flickor och pojkar (:

Sen kvällen slutade med att vi for till piteå och vart bjudna på en jätte smarrig middag av Emelie Lundkvist, och hennes karl Tomas. Med en massa surr och skratt ! Helt underbart, tack så mycket för kvällen gumman, de ska också göras om ! Nästa gång får vi bjuda då vi fått någon ordning här hemma (:

Sen kom vill till byn, och hämtade Lars för att hans bil skulle in i garaget här och blki avtinad i väntan på en eventuell bil affär idag (: De tog lite tid att få fram bilen i all snö, men de gick ändå fin fint. Just då bilen var inne i garaget kom Elin och Jonte, så vi alla gick in och drack kaffe och surrade, sen helt plötsligt var klockan halv ett, och jag skjutsade hem Lars till han två favvo schejjor hemma (: Väl hemma igen fick jag en humör svängning och lämnade Oskar och vårat främmande här nere, då jag själv skulle gå upp och lägga mig ! Igen ont menat absolut inte, men jag tror inte dom tog illa upp, men isf ber jag om ursäkt såklart (: ! Himla ibland kan humöret bara vända och sen lika snabbt tillbaka igen, men jag antar att de är smällar jag och dom i min omgivning måste ta - har överseende (: Fast den som drabbas då de händer är ju givetvis Oskar, men han vet och förstår, sen är de skönt att de snabbt går över iaf (:

Men hur som helst, är jag hur himla nöjd som helst med gårdagen ! Dessutom hann vi ju välja tapeter till hallen ! Tjooohoooo, vad de kommer bli fiint !

Men nu ska jag alldeles strax ut på byn, och karl är då borta, så är helt öppen för förslag om någon vill hitta på något idag ! Bara slå en pling så ses vi ! (:


Himla vad jag känner mig lycklig idag !!!




Psss, Emelie Lundkvist, egen rubrik idag ;)



Kommentarer
Evelina

Söto! :)

2010-02-06 @ 12:10:16
URL: http://loon.blogg.se/
Anonym

mm, en riktigt smart rubrik ;) PUSS!

2010-02-07 @ 17:27:21
URL: http://mlisOrd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0