"-Mys, nybäddat och en film i sängen !"

Ja nu har man ätit middag, mumma ! Gjorde chili con carne för nästan första gången på egen hand tror jag minsann, och de vart då gott. Gubben godkände den också och tyckte de var jätte gott. Så nu sitter jag och smälter maten, och har provat en massa kläder min snällaste mamma har beställt åt mig, sen var jag på mim igår och köpte mig två små plagg. Har väl egentligen inte råd, men kläderna börjar bli lite tajt så man måste ju köpa nytt hur som helst (: Nä nu ska jag ta och kolla om de är nå bra på tv, och vänta på att hajn blir klar med de han sysslar med. 


Bilder på kläderna också naturligtvis (:

Från maami ♥
 


Köpt själv (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0