"-Lova aldrig mer än du kan hålla !"

Ikväll har lillebror varit här och ätit med oss, och kollat en film. Vart spaghetti och köttfärssås, gjorde en annan varitant än jag brukade, vart himla gott faktiskt (: Filmen vi såg var "Drag Me To Hell", (rysare) jag vet it, jag gillar ju inte sånna filmer för jag är ju så himla nojjig och helst då jag är hemma själv ganska mycket. Fast den var svammlig också, jag vet inte går som inte att förklara men men, de var då en tidsfördrivare. Oskar och Philip satt då och skrattade och hoppade till omvartannat så :P
 

Ikväll blir de väl bara kolla film och så, hajna far ju på jobb imorrn, mindre kul, men men så är de.

Men ha de bra folket så får vi se när jag får internet och kan skriva och ladda upp nå bilder sen igen, om de tar tills hajn kommer hem igen eller om jag hamnar vid någon dator innan dess (:




Sen igår så fick vi främmande av fam-Lindgren/Lundberg, drack kaffe och så. Sen hälsade jag på hos Emelie och Per en sväng, Linda och Anton var också där. Oskar och Duw for till stan och kollade på bilar medans (: Sen var vi och hälsade på Elin och Jonte, sen kom Sandra, Niklas och Skeatz dit, då vi satt där och surrade ett tag. Sen bar de vidare till Linda och David på kvällen, där vi kollade lite film och satt och surra, tills de vart hem i sängen och sova. (:


Kommentarer
Anonym

hej gumman! har du bil i veckan så är det ju bara att komma hit nån dag ;D PUSS

2010-01-18 @ 12:11:56
URL: http://mlisord.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0