"-Ooh my GOD !"

Heii igen, snacka om blogg torka här alltså, men eftersom jag inget internet har så blir de liksom så, och sen så taoppar man som stinget ! Men ska försöka få upp ångan till veckan igen, då gubben och internet är hemma igen (: Så jag kan lägga ut alla bilder jag lovat och så (:


Men allt är då himla bra med mig och oss, magen blir ju större, och jag tyngre, de kan vara ganska ansträngande, ibland känna de som att hjärtat slåt utanför kroppen, som typ i tecknade filmer ni vet då, dom är kär ! Ibland tror jag helt ärligt att nu kommer jag få en propp och dö ! Jamen typ så, alltså, så nu till veckan ska jag och min käresta tamme fasiken ta oss ut och gå en eller kasnke två promenader, och jag hoppas för allt i världen att de inte blir piss väder ! Men de blir de säkert, som vanligt då Oskar äntligen är hemma. Sen är planerna för veckan som kommer stora ! Jag vill ha vårat sovrum klart, de återstår att se men så är de, har fått en massa möbler av min kära mamma som vi ska hämta på måndag och dom måste ju rymmas någonstans så de är om att börja göra de färdigt nu. Sen vill jag beställa en skötbord som jag har sett, fixa spjälsängar och så. Va har tid på oss, men jag känner typ stressen, men bara nu vårat sovrum blir klart, så man kan ställa i ordning där och även i de som ska bli barn rummet. Skulle vara så skönt att allt kunde börja ta form, så att jag kunde få orken att tvätta alla nya bebiskläder, för att då kan jag he in dom direkt i garderoben i ett rum som börjar ta form. Alltså, förstår ni, kunna ställa i ordning sängarna och kunna bädda dom. Men nog ska de nu bli bra, men ibland får jag panik och tror jag ska svimma !


Sen så har de ju börja röras och sparkas i magen min, äntligen har mina små börja röra sig så att jag kan känna dom ! De är så himla mysigt så jag tror jag dör ! Sen så har jag vaknat av ryggont och känslan av att revbena gått av vissa nätter, mindre trevligt, men som sagt de hör väl till. Har även börjat äta järntabletter eftersom de hade sjunkigt ganska fort, och jag har varit ganska så trött. Känner mig faktiskt piggare nu på morgon och går upp i tid, fast vem vet, kanske för att jag somnar alltid så tidigt.. :s Den 30:onde blir de mvc igen, sen så kan jag ju säga att Oskar har följt med varje gång och de känns faktiskt bra, han har velat att vi ska ha fått tid då han är hemma så att han kan följa oss (: himla sötskalle han är ! 


Nä men ojoj, sitter hos mormor nu och ska se lets dance och så här, ska nog gå och vara lite trevlig nu ! Men som sagt vi hörs säkert till veckan ! ;)


Sen så tänker jag minsann hälsa Ellen Öberg och Holly, välkomna hem till byn. Även att de nu vart på detta jävla sätt. (Idi.t, säger jag bara.!) Men ni är då så välkomna så (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0