"-Att kunna förlåta sig själv, är den enda förlåtelen du kan styra över, och den måste du kunna ge dig själv. Jag ska nå dit !"

Jag förlåter mig själv, för att jag låtit andra styra över mina tankar och känslor.
 
Jag förlåter mig själv, för att jag gav bort rätten att definiera mig till andra.
 
Jag förlåter mig själv, att jag ställt så höga krav på mig själv.
 
Jag förlåter mig själv, för alla gånger jag sagt ja trots att jag ville säga nej.
 
Jag förlåter mig själv, för att jag blundat för mina behov för att vara andra till lags.
 
Jag förlåter mig själv, för alla gånger jag burit skuldkänslor utan att jag varit skyldig.
 
Jag förlåter mig själv, för att jag inte såg min kraft och trodde på min förmåga.
 
Jag förlåter mig själv, för att jag inte riktigt förstod att jag var värd att älskar så som jag är.
 
 
Nu börjar en ny dag, en oskriven framtid, och jag ska lyssna på min inre röst.
Allt är förlåtet och jag är på god väg hem
 
/Din för evigt, MIG själv.♥
 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Fin ansikte ! :)

Svar: Tack Lina, du är då så fin mot mig, jag är dig så tacksam att du ser mig, som människa !
Cpsoet

2012-12-05 @ 19:40:55
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ellen - Mamma & Människa ♥

Då man stannar upp och tittar tillbaka, de är då man ser hur långt man kommit, och att tiden den väntar inte på någon.

RSS 2.0